Možnost vrácení zboží a záruka
V našem internetovém obchodě máte možnost vrátit jakékoliv zakoupené zboží ve lhůtě 15 dnů. Na veškeré námi prodávané zboží se také vztahuje dvouletá záruční lhůta.
Co to přesně znamená?
Veškeré u nás zakoupené zboží můžete doma v klidu rozbalit, běžným způsobem používat a po dobu 15 dnů vyzkoušet. Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho před uplynutím 15 dnů od jeho doručení kdykoliv vrátit. Na naší straně dojde ke stornování Vaší objednávky a vrátíme Vám kupní cenu zboží v plné výši, a to včetně ceny dopravy a platby. Projeví-li se na zboží během jeho dvouleté záruční lhůty vady, v co nejkratším termínu Vám dodáme náhradní výrobek či zajistíme opravu původního.
Co musím udělat, pokud chci zboží vrátit?
Vrácení zboží či reklamaci nejsnadněji vyřídíte pomocí služby Tercio Asistent, kde je možné zadat všechny potřebné údaje a volit mezi vrácením zboží na některém z vybraných výdejních míst či jeho zasláním na naši doručovací adresu.
Je třeba ještě na něco dávat pozor?
Prosíme Vás, abyste během 15denní lhůty zboží chránili před poškozením tak, aby při jeho případném vrácení nebylo poškozeno či znehodnoceno více, než odpovídá běžnému opotřebení při jeho užívání. Při vrácení je třeba dbát na to, aby zboží bylo zpět odesláno včetně všech dílů a součástí, které byly součástí původního balení. Zboží je také třeba vrátit v původním obalu.
Potřebujete podrobnější informace?
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás s důvěrou obraťte, rádi Vám poskytneme veškeré další informace.